畀黃祥興玩謝!李思林愛Gym Man:愈嫩愈好 – 東方日報

藝人黃祥興與李玟家姐李思林,早前在佛山拍攝由丘亞葵監製的網劇《快樂520》,可能大家都在外國長大,首度合作已非常投契。Nancy飾演的歌唱及瑜伽老師「雷蘭芳」,與黃祥興演的酒家太子爺兼健身教練「朱如寶」是一對歡喜冤家,Nancy笑言拍攝時對着祥興好普通的普通話最難忍笑,但讚他戲裏戲外都是可愛、心地善良的人,祥興笑說:「拍戲咁多年,啲人淨係記得我做壞角色,唔係花花公子就係變態佬,今次終於可以做番個好人, 洗白!」
劇中二人大展舞藝,Nancy說:「佢提議咗好多高難度動作,之前冇經我同意,我畀佢可愛、水汪汪嘅眼神呃咗就話OK。如果佢拋高冇接住我,跌到我半身不遂嘅話,要養我下半世囉!其實對佢嚟講,將我拋嚟拋去好大難度,好似拖住個死屍咁。」二人最終發展成姊弟戀,網民都十分受落,祥興開玩笑說:「老婆睇到都有少少呷醋!」
現實中,二人亦各自經歷過姊弟戀,祥興坦言婚前曾與年長約5歲的女友拍拖,而Nancy的舊愛則是細4年的同窗,她說:「男仔愈細愈好,因為無論咩年紀嘅男仔,永遠都好似小朋友,所以年紀唔緊要,心智緊要。」去年離婚的她,傳拍劇期間有追求者帶着蛋糕追到佛山,問到「蛋糕男」探班一事,她即尷尬說:「要鍾意先得!我欣賞鍾意健身、崇尚大自然嘅男仔多啲。」祥興稱沒見過「蛋糕男」,抵死地建議Nancy不妨試試,Nancy沒好氣說:「今次套劇好多哲學,例如話跌斷咗嘅手唔可以再斷,我係玻璃心嚟!」
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20200722/bkn-20200722232526991-0722_00862_001.html?eventsection=hk_entertainment&eventid=402882b150fb220701513e1b28210bb7

MEDIA COVERAGE